Ta del av kampanjkoden
Anmäl ditt intresse här så kontaktar vi dig inom kort. Kontakten sker givetvis helt utan förpliktelser.
Ange gärna nuvarande kvalitetssystem i meddelanderutan.
Vanliga frågor
"Jag blir snart ensam ägare av verkstaden och har haft stor nytta av KlarOK. Jag slipper oroa mig för att jag missar något viktigt"
Diana Brömvik, Rollsbo Billackering
För att ta del av erbjudandet anmäler du ditt intresse via kontaktformuläret. Vi kontaktar då dig med instruktioner och därefter har du fram till 1 mars 2022 på dig att byta. Det innebär att du kan välja en tidpunkt som passar dig och ditt företag och genomföra bytet i lugn och ro.
Självklart! När du har anmält ditt intresse om att utnyttja erbjudandet och skapat ditt KlarOK abonnemang tar vi kontakt med dig. Hur lång tid just ditt byte tar beror på ditt företags komplexitet och hur mycket uppgifter som ska överföras, men oftast är du igång inom någon arbetsdag.
Du kan göra bytet när som helst under året. Det spelar alltså ingen roll om du är mitt mellan två certifieringar– du fortsätter i KlarOK där du avslutade i ditt förra program.
Även om KlarOK är enkelt att komma igång med och att använda, finns det kanske tillfällen då du behöver lite extra stöd.
Vi har ett användarstöd i programmet och personlig support via telefon – helt utan kostnad.
När du startar ett abonnemang kan välja att betala abonnemanget kvartalsvis eller månadsvis beroende på vilket betalningsintervall som passar dig bäst.
Du kan säga upp abonnemanget när som helst, dock senast 30 dagar före nästa faktureringsperiod påbörjas. Första fakturan skickas via mail när du har genomfört din beställning.
Absolut! Om du redan har ett samarbete med et kontrollföretag som du vill fortsätta med kan de få gäst inloggning till KlarOK. Sedan kan de hjälpa och coacha er på distans i ert kvalitetsarbete.